
Bleijenberg bestaat 35 jaar
29/03/2025
35 jaar
Rebranding als kers op de taart voor het 35 jaar bestaan van Bleijenberg
Al 35 jaar zorgen wij ervoor dat onze klanten dagelijks kunnen genieten van topkwaliteit, of het nu in de winkel is, aan de eettafel thuis of op locatie. Met onze culinaire expertise en decennialange ervaring ondersteunen we zowel klanten als medewerkers in hun marketing en promotie. Service, kwaliteit en innovatie staan altijd centraal. Nu is het tijd om ons merk verder te versterken: klaar voor de toekomst, onderscheidend, herkenbaar en natuurlijk smakelijk!
Omdat we voortdurend streven naar vernieuwing, is ons 35-jarig jubileum het perfecte moment om onze uitstraling te vernieuwen met een frisse rebranding. We zijn zeker niet helemaal nieuw, want we blijven altijd trouw aan onze kernwaarden. Zo onderscheiden we ons duidelijk en sluiten we naadloos aan bij de unieke positionering van Bleijenberg en, natuurlijk, bij uw smaak.